کفی یا سینی زیر شیرینگی

سینی شیرینگ که اغلب زیر شیرینگی نیز گفته می شود یکی از محصولات تولیدی شرکت نوین بسپار پلاستیک در زمینه تولید قطعات پلاستیکی تزریقی می باشد.

سینی شیرینگ یا کفی بسته‌بندی محکم برای محصولاتی است که شکننده هستند و باید به گونه‌ای بسته‌بندی شوند که کمترین آسیب را ببینند؛ مانند محصولات لبنی، روغن نباتی ، رنگ و …

این نوع محصولات که در جنس‌های مقوایی و پلاستیکی تولید می‌شوند؛  این محصولات اغلب از جنس پلاستیک بوده و توسط شرکت‌های تولیدی صنایع تزریق پلاستیک تولید و به بازار عرضه می‌گردند. به این سینی‌ها در ابعاد گوناگون ساخته و عرضه می‌گردند.

کفی و سینی شیرینگ پلاستیکی مقاوم و استحکام زیادی دارند . به همین دلیل این سینی ها دارای عمر مفید بالای هستند و به ندرت نیاز به تعویض دارند و دچار آسیب و شکستگی می شوند.

سینی های پلاستیکی که در صنعت بسته بندی مواد  مانند بسته بندی لبنیات ، انواع روغن های قوطی و حلبی و رنگ و … استفاده می شوند به دلیل شکل خاص و استحکام و کیفیتی که دارند، مورد توجه کارخانه جات مختلف قرار گرفته اند.

زمانی که شما محصولات خود را در سینی های پلاستیکی بسته بندی می کنید، در هنگام بارگیری و حمل نقل کمترین آسیبی به بسته بندی و محصولات شما وارد نشده و کاملا سالم به دست فروشگاه ها می رسد.

سینی شیرینگ پلاستیکی که در شرکت نوین بسپار پلاستیک تولید می شود، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به دلیل داشتن استحکام بالا و انعطاف مناسب، برای بسته بندی محصولات لبنی و انواع روغن های قوطی و حلبی مورد استفاده قرار می گیرد.

کفی و سینی روغن نباتی

کفی و سینی لبنیاتی

کفی و سینی رنگ

سبد خرید