گالن صنعتی 20 لیتری

گالن‌ها نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند به دلیل اینکه گالن‌ها بسیار پر مصرف هستند کاربردهای زیادی دارند، از پر متقاضاترین نوع گالن‌ها می‌توان به گالن ۲۰ لیتری اشاره کرد. گالن درواقع ظرف در داریست که واحد اندازه گیری حجم مایعات محسوب می شود. در گذشته آهن و آلیاژ برای ساخت گالن به کار می رفت اما به مرور زمان ظروف پلیمری جای آن ها را گرفتن زیرا پلاستیک در مقایسه با آهن وزن کمتر و شکل پذیری بهتری داشت همچنین به دلیل عدم تجزیه پذیری آسان مقاومت بیشتری در برابر فرسایش دارند.

این نوع گالن به دلیل ظرفیت خاصش کاربردهای زیادی دارد، به عنوان مثال برای ذخیره آب، بنزین، مواد شیمیایی و گازوئیل از گالن‌های ۲۰ لیتری استفاده می‌کنند همچنین در صنعت نیز برای ذخیره و نگه‌داری پتروشیمی گالن‌های ۲۰ لیتری مناسب ترین گزینه هستند

ویژگی‌های گالن‌های ۲۰ لیتری:

گالن‌ ۲۰ لیتری علاوه بر این که حجم زیادی از ماده را درون خود جای می‌دهند، وزن سبکی نیز دارند و جابجا کردن آن بسیار راحت است، این محصولات از پرمصرف‌ترین محصولات پلاستیکی به شمار می‌روند که در صنعت از آن‌ها برای بسته بندی در حجم‌های زیاد بسیار استفاده می‌شود.

در واقع گالن‌های ۲۰ لیتری به دلیل حجم استانداردی که دارند برای نگه‌داری اکثر مواد کاربرد دارند و به همین دلیل برای بسته بندی مواد غذایی، بتن‌ها، مواد شوینده و مواد شیمیایی استفاده می شوند، همانطور که از نامش مشخص است، گالن ۲۰ لیتری حجم ۲۰ لیتر مایع را در خود جای می‌دهد و در عین حال بسیار سبک می‌باشد و می‌توان تعداد بسیاری از آن‌ها را به راحتی جابه جا کرد.


توضیحات گالن 20 لیتری:

مقدارتحمل بار:20 کیلو
تعداد در هر بسته: 6 عدد
قطر دهانه:  5 سانتی متر
طول:31 سانتی متر
نوع مواد : پلی اتیلن سنگین
وزن: 750 گرم
رنگ های متعارف:آبی،سفید

موارد استفاده: صنایع شیمیایی ، نفتی و پتروشیمی، رزین ها ، افزودنی های بتن، روغن های خوراکی و صنعتی مواد غذایی( نوشابه ، اسانس ها، لبنیات) و شوینده های خانگی و صنعتی کاربرد دارد و دارای درب پلمپ همراه با فوم میباشد.

نام های دیگر محصول: گالن 20 لیتری صنعتی صنایع شیمیایی, گالن 20 لیتری صنعتی نفتی و پتروشیمی, گالن 20 لیتری صنعتی رزین ها, گالن 20 لیتری صنعتی روغن های خوراکی, گالن 20 لیتری صنعتی مواد غذایی, گالن 20 لیتری صنعتی نوشابه ، اسانس ها و لبنیات,گالن 20 لیتری صَنعتی شوینده های خانگی, گالن 20 لیتری صنعتی,گالن 20 لیتری روغن های صنعتی

سبد خرید